Muzyka

niedziela, 8 czerwca 2014

Rozdział 1

-Tara-
Dzisiaj 20.05 piszę właśnie kartkę urodzinową do mojego idola Marco Reusa. Nie chcę pisać klasycznego „Alles gute!” na jego fanpage-u. znalazłam w sklepie kartkę z okazji 25 urodzin i kupiłam krawat z napisem „25 to już poważny wiek więc trzeba stwarzać pozory poważnego i dojrzałego.” Wiedziałam, że Marco ma dystans do siebie, więc jak to mu jakiś Polak przetłumaczy to powinien się pośmiać. Mam nadzieję, że mu się to spodoba życzenia już napisane, zapakowane do koperty krawat również. Co do życzeń brzmią one tak:
Drogi Marco z okazji twoich 25 urodzin pragnę złożyć Ci najserdeczniejsze życzenia. Dużo zdrowia, szczęścia w drużynie, reprezentacji oraz szczęścia w miłości. Jak najmniej kontuzji bo to w twojej pasji jest najważniejsze. Aby niemiecka reprezentacja na mundialu zaszła jak najdalej (najbardziej bym się cieszyła gdybyście wygrali. Trzymam za was mocno kciuki.) abyś rozegrał w żółto-czarnych barwach jak najwięcej spotkań. Jeżeli jednak postanowisz zmienić klub to proszę cię abyś kierował się przy wyborze sercem. My prawdziwi kibice BVB będziemy z tobą. Proszę cie jeszcze o jedno abyś jak najdłużej pozostał tym uśmiechniętym często żartującym chłopakiem z Dortmundu. Mam nadzieję, że kiedyś uda nam się zaminić kilka słów. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego życzy Tara Lisewicz. Pozdrowienia z Krakowa :). PS. Powodzenia w przyszłym sezonie zmiećcie Bayern najlepiej do II Bundesligii. 
Poszłam na pocztę i wysłałam grubą kopertę w której było jeszcze moje zdjęcie na którym jestem w koszulce BVB, na głowie mam fullcapa z napisem „Dortmund” a w ręce trzymam kartkę z napisem „Alles gute. Wszystkiego dobrego Marco :).”
-Marco-
Za nie długo moje 25 urodziny. W takim wieku pasowałby się już ustatkować, myśleć o założeniu rodziny. Jednak na razie nie ciągnie mnie do tego. Rozmawiałem dzisiaj z Mario, mój przyjaciel obiecał, że na 31 będzie w Dortmundzie aby osobiście złożyć mi życzenia. Bardzo się cieszyłem z tego powodu. Najgorszym aspektem moich urodzin jest czytanie wiadomości na fanpage-u. parę tysięcy osób pisze jedno i to samo. To jest miłe, ale nikt nie potrafi wysilić się na jakieś dłuższe życzenia. To byłaby naprawdę miła niespodzianka. 

-Mario- 
Mój najlepszy przyjaciel za kilka dni kończy 25 lat, o matko jaki on stary. Oczywiście żartuję. Już nie mogę się doczekać, aż go zobaczę. Bardzo za nim tęsknię. Wkurza mnie tylko to, że on dalej jest z tą wredną babą Corolyn, ale co ja poradzę na to, że miłość jest ślepa? Nic nie poradzę, mam nadzieję jednak, że Marco zmądrzeje. Może pozna jakąś wartościową dziewczynę, która odda mu swoje serca, a on odda jej również swoje serce, a nie jak w przypadku Carolyn portfel. Poczekajmy, a zobaczymy. Na szczęście się jej nie oświadczył bo to by był już szczyt głupoty. Jego rodzice uważają tak samo,ale Marco jest dorosły, więc nie mogą mu narzucić swojej woli. Wszyscy w Borussi z tego co wiem nie znoszą Carolyn (z trenerem na czele). Ta dziewczyna nie wie nawet co to spalony, albo jakie barwy ma BVB. MASAKRA!!

- Krzysiu- 
Moja najlepsza przyjaciółka Tara ma jak zawsze bardzo niecodzienne pomysły. Postanowiła wysłac list do swojego ulubionego piłkarza – Marco Reusa. Moja kupela to ma pomysły zawsze zazdrościłem jej kreatywności, ale żeby wysyłać list  do Niemiec do piłkarza światowej klasy. Nie ma gwarancji, że to dojdzie. Ale trzymam za nią kciuki. Nie raz Tara występowała w moich filmikach „Igłą szyte.” Ona w swojej reprezentacji też coś takiego kręci, ale jej saga dokumentów zwie się „Tara i siatka od kuchni”. 

6 komentarzy:

  1. Mhmm....juz to widze jak Marco jest zaskoczony :D
    Zostaje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie za koma. Następny postaram się dodać jutro. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Przez wypadek weszłam na komputerze na twoje jednego bloga i patrze,że jakieś nowe opowiadanie się pojawiło. No to wchodzę w nie i widzę,żer będzie też wątek o siatkówce. Strasznie się cieszę :)
    Tara jest pewna siebie :) Mam nadzieję ,że list dojdzie do adresata.
    Marco i Corolyn :( Mam nadzieję,że szybko przejrzy na oczy i odejdzie od niej.
    Może kiedy pozna niezwykłą dziewczynę i zakocha się w niej odejdzie od tej Corolyn ?? Mam taką nadzieję !!
    Nie mogę doczekać się następnych rozdziałów. Dodaj kolejny jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnam się na ciebie obrazić !!!
      DLACZEGO USUNĘŁAŚ BLOGA PT. : Z PIEKŁA DO RAJU !!!!!
      jen blog był cudowny :(
      MASZ MI SIĘ WYTŁUMACZYĆ BO INACZEJ BĘDZIE DŁUGI FOCH !!!!!

      Usuń
    2. Jak zawsze dziękuję ci za koma na blogu. Następny dodam jutro, pozdrawiam.

      Usuń
    3. Jeśli chodzi o tego bloga to straciłam pomysł na kontynuację. Nic nie miałam w głowie, przepraszam cię, ale już świta mi pomysł na bloga o Marco.

      Usuń