Muzyka

wtorek, 17 czerwca 2014

Rozdział 5

-Marco- 
Kiedy obudziłem się z mojej drzemki usłyszałem głos sms-a był on od mojego przyjaciela Mario było napisane: "Filmiki Tary są świetne. Myślałem, że posikam się ze śmiechu. Musze przyznać, ze to bardzo fajna dziewczyna już tęsknię za nią. Postaraj się pojechać ze mną i Ann do Krakowa." odpisałem mu "Uwierz mi, że bardzo bym chciał zobaczyć Tarę, ale Carolyn upiera się przy wakacjach na Ibizie. Ale spróbuję z nią pogadać" Mario odpisał "To się postaraj wierzę w ciebie. Udałem się do kuchni w której urzędowała moja dziewczyna. Usiadłem przy stole i powiedziałem:
- Kochanie, co ty na to aby w sierpniu pojechać do Polski na wakacje?-
- A czemu akurat tam?-
- Dostałem zaproszenie na Mistrzostwa świata w siatkówce i możemy mieszkać u mojej znajomej w Krakowie, wiesz, że Kraków to bardzo ładne miasto?-
- Ale Polska to takie zanieczyszczony kraj. Ale jak tak bardzo chcesz to możemy jechać.-
- To super zadzwonię do Mario.-
- A są tam jakieś galerię handlowe.- tak Carolyn tylko o zakupach.
- Tak.-
- To super.- poszedłem do sypialni zadzwonić do Mario, odebrał po kilku sygnałach:
- Hej Mario.-
- No co tam?-
- Jedziemy do Krakowa.-
- Serio twoja dziewczyna się zgodziła?-
- Sam byłem zdziwiony jej pierwsze pytanie to czy są tam jakieś galerię handlowe.-
- Współczuję ci Marco, może pogadaj z nią o tym.-
- Spoko, to ty czy ja mam zadzwonić do Tary?-
- Ty zadzwoń.-
- Spoko trzymaj się.- pożegnałem się z Mario i zadzwoniłem do Tary. Odebrała po prawie 10 sygnałach:
- Halo?-
- Hej Tara, Marco z tej strony.-
- O witaj Marco co tam, sorka, że tak długo czekałeś, ale właśnie skończyłam trening.-
- Aha to nie będę przeszkadzał.-
- Ty, Mario lub mój przyjaciel Krzysiu nigdy nie przeszkadzacie.-
- A ten który występuje w twoich filmikach?-
- Oglądałeś?-
- No jasne i powiem ci, że Oskar ci się należy.-
- To miło, że tak mówisz. A coś się stało, że dzwonisz?-
- Nie tylko mam pytanie czy to twoje zaproszenie na sierpień jest aktualne?-
- No jasne, a co?-
- No to ja, Mario i nasze dziewczyny zwalamy się do ciebie.-
- To super, a koło którego będziecie?-
- Jak ci pasuje.-
- To może 25 co?-
- Spoko, to jeszcze się zdzwonimy co?-
- Jasne trzymaj się Marco bo właśnie wchodzę do salonu samochodowego ponieważ kupuję sobie autko.-
- To miłych zakupów, wyślij mi zdjęcie autka ok?-
- Jasne, trzymaj się i pozdrów Mario ode mnie.-
- Pa, pa.-

-Tara-
Sama nie wiem czemu, ale jak Marco powiedział, że przyjedzie z dziewczyną to coś mnie w środku ukuło. Ale na co jak liczyłam, ze taki super facet zwróci na mnie uwagę. Nie ma to jak marzenia. Rozglądałam się za samochodem myślałam o Marco sama nie wiem czemu. W końcu znalazłam TEN samochód. Był idealny. Marzyłam o takim samochodzie, w garażu w domu miałam swój sportowy wóz dosyć szybki, ponieważ bardzo lubiłam szybką,a le bezpieczną jazdę. Już nie mogłam się doczekać aż zobacz e moich przyjaciół z Niemiec.


-Krzysiu-
Tara miała jechać dzisiaj samochód. Byłem bardzo ciekaw jaki model i markę wybrała. Mówiła coś o Mercedesie. Czekałem na MMS-a od niej. Wiem, ze zakumplowała się z tymi Niemcami. W sumie cieszyłem się z tego bo zawsze marzyła aby się z nimi spotkać. Wiem, że zaprosiła ich do Krakowa. Mam nadzieję, że ich poznam.

-Mario-
Cieszyłem się z powodu wyjazdu do Polski. Wiem, ze Kraków to jedno z najpiękniejszych miast w Europie. Tara jest naprawdę super dziewczyną sądzę, że byłaby lepszą dziewczyną dla Marco niż Carolyn. Postanowiłem podczas tego wakacyjnego wypadu jakoś ich zeswatać, mam nadzieję , że mi się to uda.Postanowiłem wtajemniczyć w ten plan moją dziewczynę która nie znosiła Corolyn. Już nie mogłem doczekać się wyjazdu do Polski. 

2 komentarze:

  1. Rozdział cudowny ;) Cieszę się , że Marco jedzie do Polski. Tylko szkoda, że z Carolyn :(
    Strasznie podoba mi się plan Mario. Mam nadzieję, że mu się uda. Trzy mam za niego kciuki.
    Nie mogę doczekać się następnego rozdziału. Dodaj jak najszybciej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam w najbliższych dniach. Mam już w głowie plan akcji swadczej Mario :) czekam na rozdział u ciebie

      Usuń